הסבר נהדר מפי משווקת פוראוור האלופה תמר טיילור (מומזנים להתייעץ איתה כאן בוואטסאפ או איתנו כאן).
אבל לפני שתקשיבו את תקראו – ההערה הקבועה והחשובה שלנו – לא מדובר כאן בייעוץ רפואי או בהתווייה שנועדה לטפל בבעיה רפואית מסוימת, אלא בחיזוק כללי לגוף. אם יש בעיה רפואית ספציפית, יש כמובן להיוועץ ברופא לפני תחילת השימוש.

הנה סיכום קצר של הדברים:

בי פולן

בלי פולן זה האבקה שהדבורים אוספים ומעבירים מעץ לעץ. זה בעצם הזרעים של העצים שבזכותם צומחים עצים וםפרחים חדשים. בזרעי הפולן קיים תא גרעיני שמכיל המון חומרים שאנו צריכים לחיות. יש שם 8 סוגי חומצות אמינו (שזה בערך פי 5 יותר ממזונות אחרים בעלי חלבון גבוה), יש מלא ויטמינים (A, D, E, K, C, וכל סוגי הB, במיוחד B5 שזה מאוד טוב להורדת רמות קורטיזול וסטרס במוח).

בבי פולן משמשים מימים ימים מתוך תפיסה שהוא נגד זיקנה. מה שגילו במחקרים – לפעמים יש לזקנים כתמים חומים בפנים או ידיים, אלו כתמים שנובעים מהתיישנות של הגוף והכבד, הבי פולן עוזר להוריד אותם, מחזק את המח, תפקוד הכבד, הריאות, האינזימים, לוחם בראדיקליים חופשיים, מנקה את הדם, מגביר המוגלובין וכדורויות דם לבנות מה שמגביר את הכח והאנרגיה. זה מעולה לפני צום, ליולדות, אבל גם לכולם – כל מי שרוצה לקבל חיזוק.

ההבדל בין B polen למולטי ויטמין זה שבמולטי וויטמין לוקחים מלא וויטמינים מלאכותיים ודוחסים אותם לכמוסה, כאן לעומת זאת זה כמו מולטי וויטמין טבעי שבא ישר מהכוורת.

לקניית בי פולן של פוראוור ליחצו כאן.

פרופוליס

הפרופוליס הוא כביכול המלט של הדבורים, זה בעצם סוג של שרף, ואיתו הדבורים מתקנים חורים בכוורת ומשלבים עם דונג בשביל להדביק טוב את הכוורת.

גם בפרופוליס  יש שמנים חשובים, וויטמינים ומינרליים, אבל העיקר הוא שהוא אנטיביוטי (אנטי בקטריאלי), אנטי פטרייתי, ולכן עוזר מאוד בתחום השיניים והחניכיים (לכן במשחת השיניים של פוראוור יש פרופוליס), הוא גם אנטי ויראלי, עוזר מאוד בעניין המעיים (מחטא ומחזק).

לקניית בי פרופוליס של פוראוור ליחצו כאן.

מזון מלכות

מזון מלכות הוא האוכל שמייצרות הדבורים העובדות והן מאכילות בזה רק את המלכה (שאר הדבורים אוכלים דבש). המזון הזה מגדיל את המלכה פי שתיים וחצי משאר הדבורות והיא זו שיולדת את שאר הדבורים. דבורים רגילים חיים כמה שבועות עד חודש, ואילו המלכה יכולה לחיות 5 שנים (!) בזכות המזון מלכות.

המזון מלכות עשיר בחלבונים, סוכר, שומנים, מינרלים, וויטמינים ופרמונים, מרכיבים שעוזרים לצמחיחה וגדילה. זה עוזר לשיער ואנטי אייג'ינג, וגם לפריון וחיזוק המערכות המיניות. הוא יכול גם לעזור בהורדת רמות כולסטרול, נוגד בקטריות ועוד.

לקניית מזון מלכות של פורוואר ליחצו כאן.