תוספי התזונה המרכזיים של פוראוור הם קבוצת המולטי ויטמין. יש מולטי ויטמין שמיועד לילדים ויש למבוגרים, ויש ויטמינים ספציפיים יותר כמו ויטמין C. עכשיו נכון, יש הרבה חברות שמייצרות מולטי ויטמין, אז מה מיוחד באלו של פוראוור?

נתחיל עם המולטי ויטמין לילדים (פוראוור קידס).

מדובר בטבליות מציצה או לעיסה לילדים, וחוץ מרשימת הויטמינים הארוכה שיש בהם, יש בהם גם אבקת פירות וירקות. הפירות והירקות הם ירקות ופירות בשלים, שגודלו במפעלי פוראוור. למה צריך את זה? למה לא לאכול פשוט פירות וירקות?

  1. ההמלצה היא לפחות ל6 מנות של פירות וירקות ביום. רובנו לא אוכלים מספיק.
  2. גם מי שכן – לא בהכרח שהוא יקבל את מה שיש לפירות וירקות להציע. למה? יש דבר שנקרא פיטונוטריאנטים – שזה חומר שמופרש ע"י הצמח אחרי שהפרי מתבשל. היום בתעשיית הפירות הרבה פעמים קוטפים את הפירות לפני שהם מוכנים, ואז מכניסים אותם לאולמות ששם מבשילים אותם בצורה מלאכותית. אז אמנם יוצאים פירות וירקות יפים, אבל חסרה להם את ההבשלה הטבעית. מחקרים מראים על הקשר בין המחסור בפיטונוטריאנטים לבין סרטן.
    פוראוור משתמשת בטבליות רק בפירות וירקות שעברו כבר הבשלה, מה שמגן על הפיטונוטריאנטים.
  3. דבר נוסף – הילדים מקבלים פירות וירקות שהם בדרך כלל אל אוכלים כמו כרוב, ברוקלי ועוד ועוד.

למי כדאי?

  1. לילדים שלא אוכלים מספיק פירות וירקות.
  2. לילדים שאין להם תאבון, הטבליות יכולות להגביר תאבון.
  3. גם למבוגרים שאוהבים יותר את הטעם של הטבליות האלו מאשר הל המבוגרים.

ויטמין C של פוראוור

מאז שאנחנו ילדים אומרים לנו שויטמין C זה חשוב ("תשתו מיץ תפוזים!"). ידוע גם שיורדי הים והספנים היו חולים בצפדינה והיו מתים בהמוניהם, וכשהתחילו לאכול פירות וירקות זה עבר, והם הבינו שחסר להם ויטמין C. מאז הבינו כמה שהויטמין הזה הוא משמעותי.

ויטמין C הוא אנטי אוקסידנט, ומגן על הגוף מרדיקלים חופשיים, הוא אנטי היסטמין, הוא יכול להועיל לעור, לבעיות פרקים, לבעיות נשימה.

יש דברים שפוגעים בכמות הויטמין C בגוף, כמו עישון, מתח, תרופות שונות. הגוף לא מייצר מעצמו ויטמין C ולכן חשוב לצרוך אותו מבחוץ.

מה מיוחד בויטמין C של פוראוור?

לויטמין C יש קושי להיספג בגוף. לכן כל מיני רשתות מפציצות על הטבליות ויטמין C שלהם בכמות מאוד גדולה של ויטמין (למשל 800 מ"ג), כדי שאולי חלק ייספג. בפוראוור לעומת זאת, משלבים את הויטמין C עם סובין שיבולת שועל. לסובין שיבולת שועל יש הרבה יתרונות, אבל לענייננו – היא נספגת טוב בגוף ועוזרת לויטמין להיספג. לכן פוראוור שמים רק 60 מ"ג מהויטמין, שזה מה שאדם יכול לעכל בפעם אחת. כי הם יודעים שזה ייספג טוב.

ויטמין C של פוראוור לא מכיל סוכר, חומרים משמרים או חוברים לא טבעיים, והוא באמת משמ ממש טעים.

 

תוסף תזונה – ג'ין ציה

תוסף תזונה נוסף הוא הג'ין צ'יה. ג'ין ציה הוא שילוב של שני צמחים – ג'ינסנג + ציה. האיחוד שלהם נותן מוצר עם עוצמה גבוה. למה זה טוב?
הצ'יה נותן אנרגיה לגוף בצורה מבוקרת.
הג'ינסנג ידוע כצמח מחזק, אנטי אוקסידנט חזק.

השילוב של שניהם מספק כח ואנרגיה מדהימים. זה משמר את האנרגיה, גם במצבים קצת דכאוניים, מזרים דם בגוף ובמח, מחדד את הפעילות המוחית, מעלה את רמת העירנות.

למי זה מומלץ?

ההשפעה יכולה להיות מיידית.
אגב, זה גם מקור טוב לחלבונים ולויטמין C (יש בזה 83% מהכמות המומלצת של ויטמין C).