fbpx

מוצרי פוראוור בגוש עציון – אלון שבות, אפרת, כפר עציון וירושלים – שירה רודמן

לפרטים והזמנות:
shirabrilliant@gmail.com
052-5741102 וואטסאפ פוראוור

הי, אני שירה. אני גרה באלון שבות מזה כשבע שנים. בהכשרתי אני עובדת סוציאלית ורופאה, אבל כשנולדה ביתי הבכורה החלטתי להישאר בבית עם הילדים ולדחות את המימוש העצמי שלי ותיקון העולם שמחוץ לבית להמשך בעז"ה.

הצטרפתי בהיסוס רב לפוראוור לפני כמעט שנה יחד עם אחי, כשאני מכירה רק מוצר אחד, את האלו פירסט. לאט לאט התחלתי להכיר ולהתאהב במוצרים, ולרכוש אמון ביעילותם.

זה לקח זמן כיוון שבהתחלה נרתעתי מכך שהרבה מהמוצרים לא 100% טבעיים. אבל אז שמעתי מלקוחה ששנים האטופיק דרמטיטיס ( אסטמה של העור) של בנה טופל במשחות סטרואידיות ללא הועיל, וכשעברה למוצרים של פוראוור נעלמו לו התסמינים. ומכרה אחרת שסבלה שנים מפיברומיאלגיה ומוצרים של פוראוור העלימו לה את הכאבים.
אז הבנתי, שאם תכשיר המבוסס בעיקר על אלוורה מיוצבת ופעילה מחליף בהצלחה סטרואידים ומשחות קונבציונליות קשות אחרות, הוא מספיק טבעי במקרים מסוימים גם אם הוא מכיל חומרים משמרים וכד'. ושאם משחת שיניים המבוססת על אלוורה מיוצבת ופרופוליס מצליחה למנוע התערבויות פולשניות עקב בעיות חניכיים, לא נורא אם היא לא 100% טבעית.

המוצר ש"קנה" אותי אישית הוא ה'אלו סבון נוזלי לידיים' שבזכותו זה החורף הראשון מזה שנים שאני לא סובלת מכפות ידיים יבשות וסדוקות עד זוב דם. כשטבליות השום וקורנית פתרו אצלנו את בעיית התולעים מבלי לתת וורמוקס בכלל הייתי בעננים.

אז רוב המוצרים מבוססים על אלוורה מיוצבת ופעילה. מה זה אומר? סגולות ג'ל האלוורה ידועות מזה אלפי שנים. רק שישנן שתי בעיות:
1. הקליפה מכילה קרום פנימי רעיל.
2. הג'ל מתחמצן תוך מספר שעות כשנחשף לאוויר ומאבד מיעילותו וסגולותיו.

חברת Aloevera of America – Forever Living Products מתגברת על שתי הבעיות הנ"ל בכך שהיא משתמשת רק בג'ל הפנימי (ללא הקליפה), ובכך שהיא פיתחה שיטה לייצוב ג'ל האלוורה כך שלא יתחמצן וישאר פעיל במשך כמה שנים. וזה הייחוד של מוצרי הבריאות והקוסמטיקה של פוראוור. הם מכילים אלוורה פעילה.

המוצרים כוללים מוצרי בריאות מעולים המסייעים ועוזרים במגוון גדול של מצבים ובעיות, ביניהם בעיות עור כמו פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס, דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, כאבי גב ושרירים, בעיות במערכת הכליות והשתן, מיגרנות, ועוד.
כמו כן ישנם תוספי תזונה, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

חשוב לי לציין ש ישנה אחריות מלאה של החברה על (רוב) המוצרים למשך 30 יום – זאת אומרת שאם את/ה קונה מוצר, משתמש/ת ולא מרוצה, ניתן להחזיר לי את המוצר המשומש תוך 30 יום מהקניה ולקבל ממני החזר כספי מלא. את המוצר המשומש אני מחזירה לחברה ומקבלת במקומו מוצר חדש, כך שאין כאן שום אפשרות להפסיד, רק הזדמנות להרוויח את ההנאה והתועלת מהמוצרים שלנו ושיפור גדול באיכות החיים 🙂

אני משווקת בגוש עציון והסביבה – אלון שבות, בת עין, כפר עציון, ראש צורים, גבעות, אלעזר, נווה דניאל, אפרת וגילה – ועושה משלוחים עד הבית.
גם לירושלים יש אפשרות לקבל משלוח עד הבית.

אשמח להעביר לך דוגמיות ו/או ערכת התנסות עם מגוון מוצרים ללא עלות למשך כמה ימים.

לפרטים נוספים, התאמה אישית ו/או רכישה מוזמנים בשמחה לפנות אלי:

שירה רודמן
shirabrilliant@gmail.com
052-5741102 וואטסאפ פוראוור
או היכנסו לחנות האינטרנטית שלי כאן

קרא עוד

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן