(מתוך דברים שאמרה אחת המנהלות בפוראוור באחד מהכנסים. נקרא לה לצורך העניין שמרית. הסיכום הוא שלנו ואינו מילה במילה)

נכנסתי לפוראוור כי היינו צריכים תוספת הכנסה. וגם חיפשתי קצת לעשות משהו חדש בחיים. כשהתחלתי לא ידעתי שאפשר להגיע להכנסות גדולות כאלה. חשבתי להגיע לבערך 2000 3000 ₪. אבל עם הזמן גיליתי שהקונספט מאפשר הכנסה הרבה יותר משמעותית ממה שחשבתי. לפני כמה שנים התחלנו לבנות עבודת צוות בינינו.

שרית נפגשה עם מנהלים בחברה בחו"ל ולקחה מהם את החומרים והעקרונות מהמובילים בחו"ל, תרגמנו אותם, ואלה החומרים שהיום אנחנו עובדים איתם בצוות אופק. כלומר כל מי שמצטרף דרכנו מקבל בכפית מעד אחרי צעד את הדרך שבה אפשר להגיע להצלחה מאוד יפה. וב"ה הצוות שלנו באמת הגיע להצלחה מאוד יפה (בחודש האחרון מכרנו 560 סיסי (בסביבות ה6 מיליון ₪)).

אמנם כל אחד יושב לבד בבית, אבל אנחנו נותנים את הלב והנשמה כדי שכולנו נוכל לעבוד יחד, להצליח ביחיד, ללמוד זה מזה. זה נותן תחושה טובה, לחיות מתוך שליחות ותחושת סיפוק, רווחה כלכלית, ובאמת בריאות בתחומים רבים (הבריאות בבית שלנו השתנתה, הילדים שלנו הרבה פחות חולים). לפני שנתיים וקצת קיבלתי כסף מפוראוור לקנות רכב. פוראוור משקיעה מאוד במשווקים שלה, בארץ ובעולם. לפני שנה וחצי היה טיול לאילת, בשנה האחרונה היינו בכנס באנגליה, בדאלאס, בשוודיה ועוד…

זה איפשר לי להיות למשל עם התינוק החדש שלנו (יוספי), וזה גם איפשר לי לא להיות איתו כהתבגר ואני צריכה יותר שקט לעצמי. זה נוח שקט כלכלי, נפשי. תהליך שמאפשר לפתחו צעד ועוד צעד למקום יציב בחינם הכלכליים והנפשיים.