"כבר הרבה שנים סבלתי במערכת העיכול, כבר כילדה. לפני כ10 שנים היתה הדרדרות, וסבלתי מכאבי בטן כל הזמן. התחלתי לדאוג, הלכתי לבדיקות, ולא קיבלתי מענה. נטורופטית אחת שהלכתי אליה אמרה לי להתחיל לשתות אלוורה. אני הסתייגתי ופקפקתי, עד שבסוף החלטתי לנסות. מאז, כבר 6 שנים שאני שותה אלוורה, וזה פשוט הפך לחלק מהחיים שלי. בהתחלה זה עזר, אבל במידה מסוימת. זה לא שזה פתר לי את הבעיה בבת אחת, אלא ממש בתהליך ממושך. לאט לאט יכולתי להתחיל לאכול מאכלים שלפני כן לא יכולתי, ובזמן האחרון חזרתי לאכול ביצים ועוד… אני זוכרת את עצמי מתפתלת מכאבי בטן, חוששת לצאת לאיכורעים שמא אצטרך פתאום לשירותים" (סיפור של אחת הלקוחות שהפכה למשווקת בעצמה של פוראוור).

אז מה זה משקה האלוורה של פוראוור?

בעולם יש 300 סוגים של צמחי אלו. פוראוור עובדת עם אלו ברבדנסיס מילר, שהיא האלוורה עם התכונות הטובות ביותר לאדם. האלוורה היתה בשימוש כבר מהעת העתיקה, ויש עדויות לזה במצרים העתיקה, הרמב"ם מזכיר אותה בספרי הרפואה שלו, ברפואה הסינית, ברואה ההודית, האינדיאנים ועוד.

באלוורה הזה יש כ200 רכיבים חיוניים לגוף האדם. למשל –

ויטמינים – ויטמין A, שרידים של ויטמין B12 (Aזה דבר נדיר, כי בצמחים אין בדרך כלל B12, לכן זה מעולה לטבעונים וצמחוניים), ויטמים B, C, E, חומצה פולית (שזה טוב במיוחד לנשים לקראת כניסה להריון).

מינרלים – סידן, נתרן, אשלגן.

19 חוצות אמינו, מתוכן 7 חומצות אמינו שמשפיעות וחשובות לפיתוח התאים בגוף.

סיבים, ורב סוכרים.

איך האלוורה יכולה לעזור?

האלוורה יכולה להשפיע טוב על פעילות המעיים, להרגיע את הצורך ללכת לשירותים, להרגיע את ההתכווצויות במערכת העיכול. היא יכולה גם לסייע למערכת העיכול בספיגה של החומרים המזינים שאנחנו אוכלים. היא מסייעת באיזון אוכלוסיית החיידקים הטובים במעי (במעי כידוע יש גם חיידקים טובים, שנפגעים למשל כשלוקחים אנטיביודיקה).

המשקה גם מגביר את הרמות הקולגן והאלסטין בגוף, שמשפיע על בריאות העור, הגמישות שלו והמראה הזוהר של העור (ממש אפשר לראות שהרבה מהמנהלים בחברה, ששותים המון אלוורה, העור שלהם פשוט נראה טוב…).

משקה האלוורה יכול להאיץ ריפוי של פצעים.

פעילות אנטי ויראלית – יש דבר כזה שנקרא שרשרת סוכר. רב סוכרים נמצא בשכבה הרירית שנמצאת על הג'ל הפנימי של עלה האלוורה (כלומר עוטף את הדג'ל הפנימי של האלוורה), והרב סוכרים הזה יכול לעזור להגן מוירוסים שונים.

למשקה האלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות, יכול עוזר לשכך כאבים, לעזור למעי רגיז ועוד.

ספיגה של ויטמין C – יש מחקרים שמראים שהלוורה עוזרת בספיגה של ויטמין C.

"ניקוי" מערכת העיכול – כשאנחנו אוכלים קמח לבן, הקמח יחד עם המים הופך לסוג של דבק שנצמד לדפנות מערכת העיכול. כך גם חומרי שימור, צבעי מאכל, צומרים מקרימים ומתפיחים, הם יוצרים רירית דביקה בדופן המעי. הסיסים של דופן המעי מתכסים ולא פועלים כפי שאמורים, המזון מחליק והרכיבים הטובים נספגים פחות. במשקה ג'ל האלוורה יש חובר שנקרא "ספונינים" וזה בעצם רוחץ את המעי, הסיסים של המעי חוזרים להיות זקופים ולפעול בפעולתם המקורית, ומשפרים את ספיגת הרכיבים מהמזון שאנחנו אוכלים, ומסעייעם לפליטה תקינה של הפסולת החוצה.

יוצא שהמשקה של פוראוור הוא בעצם מולטי ויטמין

שמאפשר לגוף לספוג את הויטמינים שלו ואת הרכיבים הבריאים של מאכלים שונים שאנחנו אוכלים. זה מאזן את מערכות הגוף, מחזק את מערכת החיסון, יכול להקל בתופעות בריאותיות שונות, יכול הלעלות את רמת ההמוגלובין, ולהעלות את רמת האנרגיה בגוף. בקיצור – כדאי לנסות.

כמה משקה אלוורה לשתות?

ההנחיה בחו"ל היא לשתות 1cc על כל קילו משקל של האדם. כלומר מי ששוקל 60 קילו ישתה 60cc ביום.
אבל חשוב לדעת שההנחיה של משרד הבריאות בארץ היא לשתות 5cc, כי הם מניחים שבאלוורה יש את האלוין, שהוא רכיב רעיל. אולם באלוורה לש פוראוור אין את האלוין הזה (הוא מורד באופן ידני מכל עלה ועלה).

כל כך הרבה מהאנשים שמתחילים לשתות את המשקאות פשוט לא מפסיקים, כי הם מרגישים הטבה משמעותית בכל כך הרבה תחומים.

לסיום, חשוב להדגיש: זוהי לא תרופה, ואין כאן הבטחה לפתרון של בעיה רפואית מסוימת.