fbpx

לאה לב – משווקת פוראוור בבני ברק – קריית הרצוג ופרדס כץ, רמת גן והסביבה

לפרטים והזמנות לאה:  0523973055 וואטסאפ פוראוור

שלום ,
אני לאה לב 😍
הכרתי את חברת FOREVER כשניסיתי לראשונה את ערכת ניקוי הרעלים והצרת ההיקפים "קלין 9"
נהניתי מאד מהאנרגיות במהלך התכנית וכמובן שמרתי על תזונה בריאה גם לאחריה… הצלחתי להשיל קרוב ל10 ק"ג ממשקלי ואני עדיין ממשיכה בתזונה בריאה ומתחילה את הבוקר עם משקה אלוורה ו2 טבליות בי פולן כל בוקר כי זה נותן לי תחושת עירנות שובע ואנרגיה מדהימה !!!
ההרגשה היומיומית נפלאה ואני נהנית להעביר אותה הלאה לאחרים כדי שגם הם יהנו…
הצטרפתי כמשווקת לאחר שניסיתי גם את מוצרי הקוסמטיקה המעולים שמאד השפיעו לטובה על עור הפנים שלי וממש תוך זמן קצר מאד הרגשתי שיפור באקנה שהתפרצה לי…

✅ אני משתמשת קבוע במגוון מוצרים לדוגמא במשחת השיניים שמסייעת למניעת פלאק ועוזרת למגוון גדול של תופעות בחלל הפה וכן גם בדאודורנט הטבעי שהוא ללא אלומיניום ואלכוהול.
בגלל שהתחלתי להתענין בתחום הבריאות זה מאד מדבר אליי מוצרים טבעיים ומדהימים שעושים פלאים לי ולמשפחתי זה פשוט כיף שיש בית מרקחת קטן בבית וכשיש כאב בטן אז מורחים את האלו היט וזה עובר כמו קסם 😊
גם הבי פרופוליס מוצר נפלא ואהוב ממש אנטיביוטיקה טבעית שעוזר מאד ללקוחותי במצבים שונים של צינון ואפילו דלקת ריאות…
אז אני ממליצה גם לך להתנסות במוצרים המדהימים של FOREVER העולמית במיוחד שיש אחריות של 100% שביעות רצון כך שאם השתמשת במוצר ולא נהנית אז ניתן לקבל את כל הכסף חזרה עד 30 יום מהרכישה!!!

✅הסיפוק שלי זה לעזור לאחרים כי בריאות זאת ה🎁 הכי טובה שתוכלו לתת לעצמכם ולסובבים אתכם.
אז אין צורך להתלבט פשוט ניתן להתקשר אליי ולקבל ייעוץ ושירות מכל ה❤️

לפרטים והזמנות לאה:  0523973055 וואטסאפ פוראוור

קרא עוד

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן