fbpx

בעיות עור, אסטמה של העור, פסוריאזיס ועוד – סיפורי הצלחה של אלוורה

מוצרי האלוורה של פוראוור יכולים לשפר באופן משמעותי את מראה העור, לשפר פגמים בעור ועוד. הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו.

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


"סיפור אישי שלי עם אלוורה:) התחיל לי כמו פצעים בעור בגב ולאט לאט התפשט על כל הגוף.. רק לאחר כמה חודשים כשכבר ממש התפשט כמעט על כל הגוף והתחיל לגרד הלכתי לבדוק וגיליתי שזה פסוריאזיס. הרפואה מביאה שמפו ומשחה עם סטרואידים שהבנתי שממכר את הגוף וצריך להגדיל מינון ומתישהו צריך להפסיק כי לא בריא סטרואידים ככ הרבה ואז מתפרץ בדרך כלל עוד יותר כי הגוף התמכר לתרופה. ובנוסף לזה הייתי בתחילת הריון. אז פניתי למשווקת בפוראוור וקיבלתי אלופרופוליס ואלופירסט למרוח ומשקה לשתות. כמובן שלגירודים זה היה תרופת פלא. ובנוסף תוך פעמיים שהתמרחתי כבר ראו שינוי בפצעים אבל אני עצלנית ואין לי כח להתמיד והייתי מורחת רק כשהיה מגרד. אבל את המשקה כל בוקר המשכתי. וב"ה הפסוריאזיס פשוט נעלם לו לאט לאט ולא חזר מאז ב"ה. ולמקרה שיחליט לבקר שוב יש לי תרופת פלא בבית. 😊"

 

חייבת לשתף אתכן! עד שאתה לא מנסה אתה לא ממש יודע! ב"ה לביתי הקטנה נהיתה פטריה באזור החיתול. ראיתי זאת הזדמנות ראות אם הדברים אכן עובדים- ניקיתי עם אלו פירסט ואחרי זה מרחתי אלו-פרופוליס במשך כמה וכמה פעמים ביום. וכעבור שלושה ימים בערך עבר לה לגמרי!!!!! אני כל כך מתרגשת לראות שהמוצרים טובים ואמיתיים!!!

 

"20 שנה אני במאבקים עם הפיגמנטציה בפנים.
ניסיתי הכל!!! רופא העור אמר שאני כשל טיפולי.
בהמלצת ליטל ניסתי את חומר ההבהרה של פוראוור וכעבור שבועים חל שיפור משמעותי בעור הפנים…."

 אפיבלנק - הבהרת עור אלוורה

"חייבת לשתף! לבת שלי יש אקנה עם צלקות ניסיתי את כל השילובים ולא השתפר ..חודשיים עם אלולושיין ואלפא השמן ויש שיפור מדהים !! סבלנות והתמדה"

"הדסה אמרה שאלפא אי פקטור ופקטוא אר 3 עזר לה לצלקות אקנה מגיל 16."

"*** יקרה.רציתי להמליץ על האלו פרופוליס לטיפול ביובש ובפטריות רגליים.היו לי קילופים בכפות הרגליים מרחתי אלו פרופוליס והכול עבר בשבוע אחד.תודה לך🙏🏻"

"ערב טוב לך.
אני פשוט בהלם, פצע ההרפס כל כך פחד מהתכשירים שלך, ולא יצא.
זה בחיים לא קרה לי…
חבל שלא גיליתי את התכשירים לפני כמה שנים…😊
לכל מי שסובלת מפצעי "הרפס" על הפנים, אני רוצה להמליץ על התכשירים הטבעיים המבוססים על אלוורה
מחברת – Forever,
המשווקים על ידי ***, התכשירים העלימו לי את הפצע מהשפתיים עוד לפני שהצליח להתפרץ. פשוט מדהים!"

"לבת שלי התחילה תפרחת חיתולים קשה מאוד, ברמה של דימומים… כמובן ששמתי לה אלופרופוליס, אבל זה לא עבד מספיק מהר והיא המשיכה לסבול… היינו בלי קשר אצל אחות טיפת חלב, והיא ראתה את זה ואמרה שהמצב ממש לא טוב, שזה נראה כמו כוויה, ושכדאי שנלך לרופאה שתביא לנו משחה עם מרשם. אמרתי לעצמי שאם זה כמו כוויה אני אשים לה אלופירסט. שמתי לה בכל החלפה גם אלופירסט וגם אלופרופוליס. תוך יום הפצעים נסגרו, ותוך יומיים זה עבר כבר כמעט לגמרי."

"עכשיו פגשתי שכן במכולת, שקיבל את הערכת התנסות שלי וקנה אלופרופוליס לישבן של התינוקת שלהם. הוא אמר לי שזה ממש קרם פלא! הישבן היה אדום לחודשיים ואחרי שימוש של שבוע האדום נעלם! איזה כיף לעזור לאנשים!"

"אתמול קמתי בבוקר עם גירוד קל באזור. מיד שמתי אלו ליפס. אחר כך בערב שוב עקצוץ, שמתי משחת שיניים.. גם לפני השינה.. בבוקר הייתה התחלה קטנה של שלפוחיות. החלטתי לשים רק את האלו ליפס. כל היום חנקתי אותן עם האלו ליפס וזה פשוט מדהים – בעשר שעות בלבד נעלמו השלפוחיות הקטנטנות וחוץ מאודם קל, אין שום סימן להרפס!! בהלם, שום דבר מעולם לא עזר ככה!"

"בוקר טוב, אתמול לילד שלי בן שנה יצאה פריחה ( אלרגיה) למשהו … הכל התנפח והיה אדום ורותח ומכיוון שזה היה בערב לא היה לי לאן ללכת.. אז הבאתי לו משקה בערך 15 מל ומרחתי אלוורה ואחרי שעה וחצי כאילו לא היה😊"

"אלו פרופוליס…אין לזה תחליף!! יש לנו תינוק עם אסטמה של העור ומדהים לראות אותו לפני ואחרי…כל כך מקל על הגירודים🙏🏻"

"חייבת לשתף אתכן שהבת שלי סובלת מתפרחת חיתולים בעונות כאלה. לכן הבית שלי מצוייד בכל סוגי המשחות שעליהן המליץ הרופא וזה עובר לה תוך שבוע במקרה הטוב.
שבוע שעבר נחשפתי לראשונה באלו פרופוליס (בעקבות רכישת הערכה הראשונה🤗). והיא באמת פלא וקסם. עבר לה תוך 3 ימים! אני עדיין בהלם 😉"

"גם אני חדשה.. האלו פרופוליס עזר לבעלי מאוד!! חבל שלא צילמתי..
כבר שנים שיש לו פטריה בעור ושום דבר לא ממש עזר ובנוסף לבת שלי עזר מאוד לפריחה שיצאה לה"

"אני משתמשת כבר כמה שבועות באלו פירסט פעמיים ביום על ציפורני הרגליים, ועל ציפורן אחת בעייתית במיוחד עושה חבישה עם פד ספוג באלו פירסט (במקום ההשריות שממליצים עליהם במקרים קשים, פשוט כי אין לי זמן) וזה מתנדף ומתיבש במהלך היום. בכל מקרה כבר יש שיפור ממש משמעותי…"

"ערב טוב, רוצה לשתף בסיפור הצלחה שלי, יותר שנה יש לי גירודים מטורפים בכל מיני איזורים בגוף, גירודים שמחריפים בעיקר בלילה עד זוב דם, עשו לי בדיקת תפקודי כבד וכליות והכל ב״ה תקין.
לפני שבועיים במקלחת מרחתי על הגוף מסיכה לשיער,אחרי שטיפה קרם גוף, הייתה רגיעה זמנית וחלקית.
אך מאז שהתחלתי לסבן את הגוף בסבון ידיים של אלוורה ומריחה של אלופרופוליס על המקומות המגרדים
השפעה מידית תוך כמה דקות הגירוד נרגע וחולף לאחר שעה
עכשיו גם יש פסקי זמן ארוכים בין גירוד לגירוד"

"הצלחות של האלופרופוליס בביתינו.:
לבן שלי בן ה3 יש כל הזמן עניין חדש בעור. אסטמה רצינית – שנפתרה עם האלופרופוליס ביומיים מריחה .
הרפס בשפתיים שעבר קלילללל בכמה מריחות!
לילדה פטריה ברגל שעברה קליל!!
במשפחה הרחבה העביר קליל – טחורים אחרי לידות. פיסורות עמוקות ששום משחה ביוקר לא העבירה.
לסבתא בבית אבות מורחים על פצעי לחץ. וכבר לסבתות של חברות מזמינים.
חברות הזמינו לפטריות כאלה ואחרות.
וגם לפצעי הנקה.
גם לכוויות בבית זה מציל.
אני אחות במחלקת נשים.. תמיד סוחבת בתיק.. יש הזמנות מכל הצוות ואני גם רואה הרבה מוצרים על מדפים של מטופלות.. בעיקר האלופירסט.."

 

צילום של אסטמה של העור לפני ואחרי:

 

"לקוחה שהבן שלה לא היה מסוגל לשבת בכיתה כי היה לו פצעים של פסוריאזיס של הישבן התחילה למרוח לו משחת אלו פרופוליס ותוך כשבועיים נעלם כלא היה☺☺☺. (נתתי גם משקה אבל סירב לשתות. אז זה תוצאה מדהימה רק עם המשחה)"

 

קרא עוד

פוראוור-אלוורה-משקה-אפרסקים
על מוצרי פוראוור
aloeing

על משקה האלוורה של פוראוור

"כבר הרבה שנים סבלתי במערכת העיכול, כבר כילדה. לפני כ10 שנים היתה הדרדרות, וסבלתי מכאבי בטן כל הזמן. התחלתי לדאוג, הלכתי לבדיקות, ולא קיבלתי מענה.

קרא עוד »

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן