fbpx

כאבי שרירים, מיגרנה, כאבי גדילה – סיפורי הצלחה של מוצרי האלוורה של פוראוור

אלוורה יכולה לעזור להקלה על כאבי שרירים, התקווצויות, קשיי תנועה ועוד. הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו.

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


"סבא שלי בן 90 קם בוקר אחד עם התקף של כאבי גב ברמה שהוא לא יכול לזוז (הוא עצמאי לגמרי ביומיום), לאחר כשעתיים הכאבים ירדו- אבל הההתקף חזר בכל בוקר מחדש.
האורטופד אמר לו שככה זה בגילו ושייקח נגד כאבים וזהו.
נתתי לו משקה פרידום ואמרתי לו שישתה 30cc כל בוקר. במקביל, הוא קיבל 4 טיפולי פיזיותרפיה בלבד ולקח נגד כאבים רק פעם אחת.
דיברתי איתו שוב אחרי חודשיים והכאבים חלפו לגמרי!
הוא סיים את המשקה ולא היה צריך עוד שום דבר!
ברוך השם הוא חזר לתפקוד מלא."

"אין על האלוהיט!!
כל פעם לך מחדש אני מתפעלת מהיעילות ומהמהירות שבה היא פועלת.
שריר תפוס וכואב-מורחת פעם או פעמיים ושלום לכאב!"

"בזכות המשחה שלך.. אני מצליחה לישון בלילה..תבררי עם תמר את המחיר שלה..
ע"מ שאשלם לך..
👆🏻לאמא שלי נתפסו השרירים שבוע שעבר בעורף וביד . כנראה שזה גם דלקת או משהו כזה… היו אצלינו שבת שעברה ונתתי לה את המשחה שהבאת לי עם השמנים של הצינון והשרירים…. היא עם כדורים חזקים והם לא ממש עוזרים לה אבל המשחה כן😃 אמרתי לה שקיבלתי מימך מתנה שהיא לא צריכה לשלם😃תודה ממש!"

"אין כמו האלוהיט!! תקשיבו, אני אחרי תאונה, כאבים פסיכיים ורק בזכות אלוהיט הצלחתי לישון:)"

"לי יש לקוחה שהייתה סובלת מכאבים בפרקים ומאוד כאב לה להזיז את האצבעות ואיזורים נוספים בגוף שהתנועתיות ממש גרמה לה לסבל. מאז שהיא שותה את הפרידום, היא יכולה להניע כל איבר בחופשיות וב"ה לא סובלת יותר."

"היי שלום לך גברת *** רציתי להודות לך על ההמלצה שלך לגבי האלוורה פרידום מזה שנים שאני סובל מהתכוצויות בכל הגוף לאחר שרכשתי ממך את המוצר המופלא אני משוחרר לגמרי ומתברר שזה עובד לעוד כמה דברים כגון מערכת העיכול פלוס שינה יותר רגועה תודה המשיכי להמליץ על התרופת פלא תודה"

"לבעלי נתפס הצוואר חזק. לא יכל להזיז אותו וכל הזמן התלונן שכואב לו. אמרתי לו ״מה אכפת לך לנסות את האלו היט?״ מוצ״ש עשיתי לו עיסוי עם האלו היט ויום אחר כך כגר לא תלונות וכאילו לא נשאר זכר.. אחרי יומיים שאלתי אותו מה עם הצוואר? אמר שכואב ממש טיפה, כבר בקושי מרגיש משהו 😊
בפעם הקודמת, לפני האלו היט, הוא סבל מזה שבוע שלם….".

"אתמול בערב התחילו לי כאבים במפרק כף היד, כמו שאני מכירה את עצמי ידעתי שזאת דלקת בגיד ושהרופאים אומרים שאין מה לעשות חוץ מתחבושת אלסטית ולחכות.
החלטתי למרוח אלו היט בנוסף לתחבושת ולראות מה יקרה.
בדרך כלל לוקח לזה כמה ימים טובים לעבור אבל הפעם, אחרי שמרחתי כמה פעמים אלו היט, כבר לא כואב לי בכלל כאילו לא היה כלום".

"השתמשתי בדוגמיות msm פרוואר
קמתי עם כאב חזק במפרק העליון של הרגל( צמוד לאגן) כאב שכולל גרירת רגל לפחות ל24-48 שעות
שלוש שעות אחרי שמרחתי נעלם הכאב👏👏👏👏"

"האלו היט
עזר לי מאוד בשריר תפוס. ממש קסם! וגם לשיעולים בלילה של הקטנה שלי 2.4 אפשר לחלק את הלילות הקרים שלנץה לפני ואחרי שהשתמשנו באלו היט 🤩"

"אם כבר התחלת עם אלוהיט. עזר השבוע מאד לילדה בת עשר עם כאבי גדילה… כאבי גדילה זה משהו שאין מה לעשות איתו, והילדה סובלת… עיסוי עם כמות מאד קטנה עזר בצורה מהירה של כמה דקות!"

"האלוהיט הזה פלא…
חברה מהעבודה, סקפטית שאני לא מעיזה להציע לה מוצרים, הגיעה אתמול עם מגרנה ואמרה לי שהתאפקה לא לקחת אקמול פוקוס כמו בכל פעם כדי לתת לי צ'אנס למשחה שסיפרתי לה עליה. עשתה עיסוי של אלוהיט כמה שניות. אחרי 5 דקות היא אומרת לי תקשיבי נראה לי זה משחת מאלחשת… אחרי 10 דקות הכאב נעלם! מהר הזמנתי לה את המשחה 😃

 

 

קרא עוד

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן