fbpx

אלוורה לחיזוק השיער, עצירת נשירה ושיפור מראה השיער – סיפורי הצלחה

אלוורה יכולה לשפר את מראה השיער, לחזק אותו ולהאט או לעצור נשירת שיער. שימו לב שבדרך כלל יש צורך גם בטיפול חיצוני (כמו שמפו אלוורה ומרכך אלוורה) וגם בטיפול פנימי לחיזוק מערכות הגוף.להתייעצות (שאינה רפואית) מוזמנים לכתוב לנו.

הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו לגבי אלוורה ושיער, אבל חשוב לדעת: אנחנו לא אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון). אין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות.

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


 

שמפו לנשירת שיער אחרי לידה

הי, אם גם את כבר זמן מה אחרי לידה ועדיין סובלת מנשירה, מזמינה אותך לקרוא😌
אז כמו לרוב הנשים, גם לי היתה נשירה מאסיבית ובית מלא שיערות אחרי כל לידה.
אבל אחרי הלידה האחרונה הנשירה עלתה מדרגה. הייתי מעבירה יד בשיער ומוציאה אותה עם קווצות שיער ממש 😱
בשלב הזה כבר שיווקתי את המוצרים של פוראוור, ושמעתי ניסים ונפלאות על יעילות השמפו מבוסס האלוורה הפעילה של פוראוור, בין היתר במקרים של נשירה, אבל התקשתי להאמין שתכשיר חיצוני יוכל לעזור, ובנוסף התקמצנתי עקב המחיר 🤑
לפני כמה חודשים היה מבצע 1+1 על השמפו (עקב תוקף קצר), אז החלטתי לנסות.
תוך זמן קצר של שימוש בשמפו בלבד (ללא תכשירים נוספים) ב"ה די נעצרה לי הנשירה. עדיין נשארות קצת שיערות על המברשת, אך אין להשוות למה שהיה קודם, ואני רק מצטערת שלא ניסיתי קודם כשעוד היה לי יותר שיער לשמר 💆.
מאז משתמשת רק בשמפו הזה. אך אז צצה "בעיה" חדשה. המרכך של פוראוור היה חסר במלאי תקופה ארוכה, וחששתי שמרכך רגיל יחזיר את הנשירה.
כך שהסתובבתי עם "רסטות" תקופה ארוכה 🙂
עד שלפני כשבוע חזר המרכך מבוסס האלוורה הפעילה של פוראוור למלאי בארץ אחרי תקופה ארוכה🤗
אז כבר שבוע שהשיער שלי בלי עין הרע גם נשאר במקומו וגם קל לסירוק ורך למגע 👩
אז אם את אחרי לידה והשיער ממשיך לנשור וזה מפריע לך, אני ממליצה לך בחום לנסות. לפחות את השמפו!!

"בעיקרון בשביל זה התחלתי להשתמש בשמפו חוחובה- נשירה חיזוק וקשקשים. משתמשת בו כבר כמה חודשים והוא באמת עוזר מאד (וגם לקשרים וגם מרחיק כינים וגם הפך את מראה השיער להרבה יותר חי ומבריק ובלי קווצות מזדקרים). הבעיה הייתה שהשיער הרגיש לי טיפונת שומני. בקטנה. אז ניסיתי לחפוף בסבון נוזלי, ובינתיים התוצאה מפתיעה, כרגע לא מרגישה קשקשים לא נשירה חריגה השיער רך ודי מבריק לא שומני אבל לא יבש."

"בוקר טוב לכולם, רציתי להמליץ על השמפו ומרכך של חברת forever. היתה לי נשירה מטורפת לפני זה, וכבר מהשימוש הראשון השיער היה נראה חי יותר, בריא יותר, ומלא יותר, אחרי עוד כמה פעמים של שימוש, הנשירה גם ממש האטה, וכמעט ואין נשירה היום. (זה אחרי שאני שנים בבעיה הזאת) קיצור מודה שלא חשבתי בהתחלה שיעבוד- והופתעתי לטובה."

 

 

קרא עוד

תרשים עם גידול מתמיד במכירות של מוצרי אלוורה של פוראוור
על חברת פוראוור
aloeing

קצת על חברת פוראוור – Forever

איך פוראוור התחילה חברת פוראוור הוקמה בשנת 1978 (41 שנה! זו לא חברה שהיום כאן ומחר נעלמת עם הכסף…). החברה הוקמה על ידי אב ובנו

קרא עוד »

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן