אבל שכנה שלי כבר מוכרת את מוצרי פוראוור?

מצוין! זה רק אומר שהמוצרים עובדים והרבה אנשים רוצים להתעסק איתם. והאמת שזה לא סותר – אנחנו פועלים בכלים פשוטים של מכירות ומוכרים קודם כל לשוק החם שלנו – חבריםף מכריםף קולגות, משפחה, שהם לאו דווקא בחוג המכרים של השכנה שלך. בנוסף, אפשר למכור גם לאנשים רחוקים יותר על ידי עזרה של חברים אחרים בקבוצת המשווקים שיכולים למסור ללקוח שלנו את המוצר ואאחר כך את מחזירה למי שנתן את המוצר מוצר דומה או מקביל.

המוצרים לא יקרים מדי?

זול ויקר זה דבר יחסי. כמו שבחנות יש לחם לבן פשוט, לחם מקמח מלא, לחם כוסמין, וכל אחד עושה את הבחירה מה נכון לו לקנות ומה מתאים לתקציב שלו, גם אצלנו – אנחנו לא משכנעים אף אחד לקנות. מי שרוצה לקנות בא אלינו, ותתפלאי לראות שהמון אנשים כבר מכירים את המוצריםף וברגע שישמעו שאת מוכרת את המוצרים – הם כבר יגשו אלייך. השיווק שלנו לא בא לששכנע, רק להכיר. ואגב, גם מוצרי הקוסמטיקה שלנו, יחסית למוצרים מקבילים בחנויות הפארם – לא יקרים.

האם צריך להיות איש מכירות?

תלוי מה את מגדירה כאיש מכירות. אם זה איש שבא לשכנע אנשים לקנות משהו – אז לא. אבל אם זה מישהו טוב לב, אכפתי, שאוהב ומשתמש במוצרים שלו ורק רוצה להפיץ את הבשורה – אז כן. אנחנו לא צריכים יכולות שכנוע, רטוריקה, שיטות סגירה וכד' – רק לב טוב ורצון לספר על מוצר טוב שעזר גם לך. המכירה באה בצורה נעימה, כיפית, בלי מקום משכנע או מכריח.

כמה אפשר להרוויח?

בפוראוור כל אחד ואחת בונה את העסק שמתאים לו. יש אנשים שרוצים עסק קטן, 1000-2000 ש"ח. יש כאלה שרוצים עסק בינוני, ויש כאלה שבונים את מה שנקרא בפוראוור "מנהל" שמרוויח בממוצע בין 8000 ל18,000 ש"ח בחודש. האם זה אומר שזה מה שתרוויחי? לא. הכל תלוי בך, בכח הרצון ובהתמדה.

האם אפשר להפסיד כסף?

לא. אין בפוראוור דמי מנוי או תשלום חודשי כלשהו. אלא זה עובד בדיוק כמו בחנות – את קונה מוצרים ומוכרת אותם. לא הצללחת למכור או נמאס לך מהעסק? תחזירי לחברה ותקבלי את כספך בחזרה (תוך שנה).

פוראוור זה פירמידה?

לא. פירטנו על זה בצורה מסודרת כאן.

אפשר הסבר מסודר איך בעצם מרוויחים כסף בפוראוור?

בשמחה. הרחבנו על זה כאן במאמר קצר על איך מרוויחים כסף בפוראוור.

אוקיי, אז איך מתחילים?

הנה הסבר ברור על תהליך הרישום הפשוט לפוראוור.

יש עוד שאלות?

אל תהססו, אנחנו כאן.