fbpx

מערכת העיכול, טחורים, דלקות מעי, בדרכי השתן – סיפורי הצלחה של אלוורה

שתיית משקה אלוורה של פוראוור יכול להקל על תהליכי העיכול, היציאות ועוד. הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו. כ

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


"לקוחה שלי התקשרה אליי בוכה – לא יכלה לא לעמוד ולא לשבת.
קנתה ממני סבון נוזלי ואלו פרופוליס כבר פעם שלישית – לא יכולה בלי המשחה…
ומרוב שהיתה מרוצה נתנה לי מתנה 🎁"

"שלום לכולם,
אני משתפת בסיפור אישי שלי, בעקבותיו הצטרפתי לforever..
מעל עשור מאובנת עם דלקת מעי כרונית (קוליטיס) שמלווה בהתקפים מדי פעם, למרות שלוקחת תרופות קבועות.
במקרה של התקף (כאבי בטן, שלשולים, ואף דימומים) נהוג לטפל בסטרואידים לתקופה ארוכה.
על ההתקף האחרון ברוך ה' הגוף התגבר בעזרת משקה אלוורה הצהוב. התמדתי לשתות לפני כל ארוחה, וזה עשה פלאים פלאים!!
ממש הייתי לפני לקיחת סטרואידים, נתתי צ'אנס להמלצה שקיבלתי מאביגיל על המשקה, ותודה לאל הרגשתי על גופי ממש את השיפור.
אתם יכולים להשתמש במקרה שלי כדוגמא לאנשים שפונים. מבחינתי זה נס של ממש וממש אשמח אם יעזור לעוד חולים במחלות מעי דלקתיות.
טל, בת 29, הרצליה."

"אני רוצה לשתף שהקטן שלי בן חצי שנה עם עצירות ממש סבל ובכה ולא הצלחתי להקל עליו.
הבאתי לו ב11 בלילה 5 סיסי משקה אפרסקים פוראוור מסונן.. קצת אחרי זה הוא הצליח לשחרר קצת מהעצירות ואחרי שינק ישן רצוף עד 7 בבוקר! דבר שלא קרה איתו מעולם מאז שנולד שלא התעורר לאכול בלילה"

"אני סבלתי מהליקובקטור. עשיתי את הטיפול המלא תוך כמה ימים הרגשתי הקלה ואחרי חודש זה עבר לי לגמרי. במקביל גיס שלי סבל מזה גם בגלל שהוא היה בצבא היה לו מסובך להתחיל את הטיפול שלנו הוא התחיל את הטיפול האנטיביוטי הוא סחב את ההליקובקור חצי שנה זה בא והלך כל הזמן. עד שהתחיל עם טיפול שלנו..".

"רציתי לשתף: ביום חמישי מכרתי למישהי שסובלת מטחורים את האלו פרופוליס. היום דיברתי איתה והיא אומרת שעזר לה מאד ויש שיפור גדול. היא השתמשה גם באלו היט בשביל בעלה שכאב לו הגב מהתקררות ועזר לה מאד! אני בתחילת הדרך שלי בחברה וזה ממש כייף ועושה חשק להמשיך עם פידבקים כאלה.. 💪"

"דרכי מלקוחה למשווקת עברה בין היתר דרך דלקות שתן חוזרות ונישנות. אולטראסנד לא תקין כולל חול בכליות. קנייה משקה חמוציות של פוראוור ואולטראסאונד שלאחריו תקין. ומאז גם אין דלקות. מדי פעם מחליפה בין משקה רגיל לחמוציות."

"ממליצה בחום על מוצר פרופוליס של חברת פוראבר
סבלתי כ4 שנים מטחורים, לאחר שעברתי קשירות, כאבים מאד קשים, המקום לא נרפא והמשיך לכאוב כאבים עזים ולדמם. ניסיתי משחות רבות, תרופות סבתא, וכל דבר שהציעו לי והאמנתי שייקל על הכאב, אך לבסוף כאשר נתבשר לי שגם התפתחה לי פיסורה, החלטתי בהמלצת הרופא לעשות ניתוח.
תאריך הניתוח נקבע למועד רחוק, ובנתיים המשכתי לסבול מכאבים עזים בכל יציאה ודימום רב, ומעבר לזה גם כשישבתי או הלכתי הכאב לא עזב אותי.
גל ייעצה לי לנסות את משחת פרופוליס, ואמרה כי היא מחוללת פלאים. לא האמנתי, ניסיתי כל כך הרבה משחות בעבר ודבר לא צלח. אך חשבתי כי לא יזיק לנסות. בתחילה, הכאב לא פסק, אך כעבור שבוע שמרחתי כל יום בעקביות התחלתי להרגיש בהבדל, הכאב פחת בהדרגה, ולאחר כשבועיים וחצי נעלמו לחלוטין הכאב והדימום.
היום אני כבר חודשיים אחרי, ללא כאבים וללא דימום. מודה על היום שהכרתי את המשחה המדהימה הזו שהצילה אותי ואת חיי שהיו בלתי נסבלים. ומעבר לכך מנעה ממני ניתוח .
תודה רבה לגל ולמשחת הקסם פרופוליס!!!"

"ללקוחה שלי מאוד עזר לטחורים האלו פרופוליס והנרות"

 

 

קרא עוד

פוראוור-אלוורה-משקה-אפרסקים
על מוצרי פוראוור
aloeing

על משקה האלוורה של פוראוור

"כבר הרבה שנים סבלתי במערכת העיכול, כבר כילדה. לפני כ10 שנים היתה הדרדרות, וסבלתי מכאבי בטן כל הזמן. התחלתי לדאוג, הלכתי לבדיקות, ולא קיבלתי מענה.

קרא עוד »

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן