fbpx

פציעות, נפיחות, כוויות, חבלות – סיפורי הצלחה של אלוורה של פוראוור

מוצרי האלוורה של פוראוור יכולים לעזור בכל מה שקשור לעור – פציעות, חבלות, כוויות, נפיחות ועוד. הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו.

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


 

"סיפור הצלחה טרי מהיום עם אלופירסט: אני והבת שלי הלכנו למשרדים לאסוף הזמנה.. היא לא שמה לב לדלת השקופה ונכנסה בה בכל הכוח בריצה. מנהלת השיווק המדהימה של החברה רצה להביא לי אלופירסט ושמתי לה על המצח למשך 20 דקות והנפיחות נעלמה כלא הייתה אחרי שעה וחצי משתפת בכנות שהייתי רגע מלפנות לחדר מיון מרוב בהלה"

"מרגש ביותר: לפני שבועיים ממש בכניסת שבת נכנסה אצלי שכנה מבוהלת,יש להם שבת משפחתית ומגהץ חם נפל על הרגל של הנכד. מהר נתתי לה ג'ל אלוורה למריחה, אמרתי לה למרוח ולחסות בניילון נצמד. הייתי ממש במתח על הילד. שבת לא הספקתי לבקר, מוצ"ש התקשרתי עליה , היא מספרת לי שהכל נעלם ושאם הייתי באה בשבת לא הייתי רואה אותו כי הלך לשחק כדור רגל…
והשבת הבן של שכנה אחרת באה בריצה ומבקש מהר תרסיס אלוורה (אלו-פירסט), לא היה לי גדול לכן נתתי לו תרסיס קטן שיש לנו לבית: היום האמא באה בהתרגשות ומספרת שעל הקטנה שלהם נשפך תה רותח על רגליים, הכל היה אדום…ריססה לה בלי הפסקה לזמן ממושך, היא אומרת לי שכל נעלם ושהיא חייבת שיהיה לה אחד בבית והזמינה… זכות גדולה לעזור לאנשים…🤗"

"התנפח לבן שלי הרגל אחרי חיסון… והוא היה כבר אחרי אקמול ורטיעות קרות… והתעורר בכאבים.
מרחתי את האלופרופליס ותוך דקה וחצי הוא נרגע"

"בוקר טוב. משתפת.
אתמול בערב הקטן שלי בן שנה התגלגל בשניות מהמיטה שלי לרצפה. את עוצמת המכה הספקתי קצת לבלום אבל את הנפילה לא.
זכיתי להיות משווקת בפוראוור ויש לי את כל המוצרים עזרה ראשונה בבית.
תיק תק הוצאתי את הג'ל אלוורה מהמקרר ומרחתי לו באיזור הנפילה שהתחיל להיות אדום.
תקשיבו, לא רק שלא התנפח, גם אחרי כמה שניות כבר לא כאב לו ואת הסימן הכחול על הלחי כבר כמעט לא רואים.
נפלאות האלוורה. תודה ל ה"

"חייבת לשתף שנפלתי במוצ"ש וכאב לי מאוד הקרסול וכל יום ראשון צלעתי וכל דריכה כאבה לי מאוד,לא יכולתי לעלות ולרדת במדרגות.
עד ש ביום ראשון בלילה מרחתי MSM של פוראוור וגם בבוקר וכל יום שני כמעט ולא הרגשתי שום כאב!!"

"לקוח רצה מוצרים לפצעים פתוחים של קרישי דם עמוקים (טרמבוזה) זה לא מופיע בטבלת מחלות אבל בזכות *** המלצנו לו לחבוש עם אלו פירסט ואלופרופוליס הוא אמר שהפסיקו הגירודים והפצע לא הוציא מוגלה. ממש שמח ב״ה."

"…ולי יש סיפור מדהים.
הזעיקו אותנו אתמול מביה"ס,
הילד נפל רציני שבר שן וחטף מכה בחניכיים ובמצח
רצו שנרוץ למרפאה,
ליולדת אין זמן לרוץ…
שלפתי את הג'ל ומרחתי לו בחניכים ובמצח.
תקשיבו! זה מטורף! כולם שאלו מה הרופא עשה…."

"אז יש לי סיפור מוצר למרות שהייתי מעדיפה לוותר..
פרקתי בשישי את הכתף, מיון וזה, כאבים מטורפים!! בסוף החזירו לי את הכתף ושמו לי קיבוע/מתלה, הרופא אמר לי להיות עם זה *4-6 שבועות אינטנסיבי ושאני צריכה פזיוטרפיה.* חשבתי שהוא צוחק עלי עד שלא הצלחתי לישון כל הלילה מכאבים (כי כל תזוזה של היד כאבה לי) והבנתי שזה קצת יותר מורכב ממה שחשבתי.
בקיצור, במוצש הייתי במצב שלא יכולתי להרים את היד בכלל היא היתה כאילו דבוקה לי לגוף. המקסימום היה לקפל את המרפק.
אבל החלטתי שיש לי שבוע (עד החתונה של אחותי) לעשות לעצמי את כל הפזיוטרפיה או מה שזה לא יהיה כדי שהיד תחזור לתפקוד מלא.
אז התחלתי לעשות *עיסויים עם הפוראוור msm והאלוהיט* כל כמה שעות וזה הרגיש לי טוב, וב"ה תוך 24 שעות יעני אתמול בערב הצלחתי להרים את היד לגובה הכתף! זה מטורף. אני מצליחה להזיז אותה אחורה, קדימה. לסובב את המרפק! זה מעלה לי חיוך. אולי כי זה הכי טבעי להיות בריא😊
"

 

 

 

 

 

קרא עוד

תרשים עם גידול מתמיד במכירות של מוצרי אלוורה של פוראוור
על חברת פוראוור
aloeing

קצת על חברת פוראוור – Forever

איך פוראוור התחילה חברת פוראוור הוקמה בשנת 1978 (41 שנה! זו לא חברה שהיום כאן ומחר נעלמת עם הכסף…). החברה הוקמה על ידי אב ובנו

קרא עוד »

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן