fbpx

יולדות – סיפורי הצלחה בשימוש באלוורה

תקופת ההריון והלידה היא תקופה לא פשוטה עבור האישה. מוצרים שונים של אלוורה יכולים להקל על מצבים רבים גם בתקופת ההריון, גם לאחר הלידה (תפרים ועוד), וגם בכל הקשור להנקה. הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו.

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


"המלצתי ליולדת שהיתה חסרת אנרגיות וחוסר חלב והילד לא עלה במשקל לחייב בתוספת. המלצתי לה על הבי פולן ולאחר יומיים בלבד הרגישה שיפור עצום. גם בחלב וחיזוק אנרגטי.
בהצלחה."

"גם אני נטלתי את הפולן ולאחר יומיים היה ממש גודש של חלב, הייתי צריכה להוריד מינון, בתור מניקה סדרתית אני יכולה להעיד שהפולן הוא המוצר הכי יעיל להגברת חלב וגם מרוויחים ממנו את החיוניות והאנרגיה שהוא נותן.ממליצה בחום לאחר לידות במיוחד!"

"סיפור הצלחה של בי פולן: יולדת שילדה בניתוח קיסרי לפני כחודש והספיקה לעשות עוד 2 ניתוחים אחכ בגלל סיבוכים…לא הצליחה להתאושש ולהרים את עצמה..לקחה בי פולן לפני כשבוע וחצי..פגשתי אותה אתמול וסיפרה לי שהתאוששות שלה היתה ככ מהירה מאז שלקחה את הפולן…."

"לי אישית המשקה מאוד עזר כשהצלחתי לשתות אותו.. יש כאלה שלא פשוט להן לשתות את זה בבחילות אבל שווה מאוד!
וגם הפולן.. היו ימים שלקחתי 6 כדורים והיו ימים של 2 כדורים. תלוי בהרגשה..
בריאות טובה 🙂"

"לקוחה שסבלה מאד בהריון [=ורידים כואבים ברגליים] והשתמשה בmsm דיווחה על שיפור משמעותי תוך מספר ימים."

"לי בזמן ההריון היו מלא פצעים ברגליים
הייתי מגרדת, ונוצרו לי מלא כתמים חומים. השתמשתי באלפא E פקטור
וזה טישטש את זה ממש מהר"

"אחותי ,הילד שלה היה מאושפז והיו בהרבה התרוצצויות במשך תקופה באיזה שהוא שלב אמרה לי שהוא יונק רק פולן 🤪 זה ממש הציל אותה. ועוד מלא אמהות…"

 

קרא עוד

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן