fbpx

לצום בקלות, להגביר חלב ועוד – בעזרת מוצרי פוראוור

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


"חתימה טובה! איזה כיף לפתוח את הוואצאפ ולקבל הודעה כזאת בקבוצה של המושב:
לא נתבקשתי ולא מקבלת על זה..
רק כותבת את האמת..
אני אחת שקשה לה בצומות..בטח שבהריון..
לקחתי פעם ראשונה בי פולן מאחת המשווקות.. וממש קסם! הצום עבר בקלות משמעותית מתמיד..גם בכוחות וגם בתחושת שובע לאורך כל היום..
קיצור.. תזכרו לעוד שנה😋"

"מעדכנת שהיה לי צום טוב הכדורים (בי פולן של פוראוור) האלה עזרו לכולנו. נס שרכשנו אותם ממך."

"תזכו לשנים רבות ❤ וואיי את לא מבינה אחריי שנים שאני סובלת בצום… השנה הצלחתי וזכיתי להתפלל 5 תפילות…למרות שהייתי עם מיגרנה יומיים אבל נשארו לי כמו דקירות כאלה בחצי ראש אבל התמודדתי ולא הרגשתי רעב תודה רבה ❤ על הכדורים שנתת לי"

"חייבת להגיד לך..ממש הרגשתי הבדל הצום הזה,עם הכדורים של הבי פולן👍😘"

"סיפור אישי😉
אני עם תינוק בן חודשיים בהנקה מלאה.. היה לי ברור שאני ישבור את הצום באמצע כי יגמר לי החלב.. ופשוט היה נס!! הצום עבר מעולה בכלל לא חשבתי לשבור את הצום..
"

"כן, גם אני לקחתי ופשוט מדהים!! מאז שאני נערה אני כל שנה מתייבשת ונאלצת לשתות באמצע הצום והשנה-כלום. תיפקדתי מצויין עד סוף הצום. תודה רבה!!"

"אשתי אחרי הלידה האחרונה חטפה פריחה רצינית מאד שלאחר תקופה הרופא אמר לה לקחת איזו סטרואידים כדי לטפל בזה והכין אותה לכך שזה ייבש לה את החלב… היא לקחה את התרופה ובמקביל בי פולן. המחלה נעלמה – אבל ההנקה ב"ה המשיכה במלואה כרגיל…"

"לקוחה שלי שלקחה פולן לצום, בשביל החלב בעיקר, דיווחה שבסוף הצום סיימה עם גודש 😟😊"

"חברה שהייתה חולה וחלשה והחלב מאוד נפגע מכך- נתתי לה פולן והחלב ממש השתקם!!"

מלצתי ליולדת שהיתה חסרת אנרגיות וחוסר חלב והילד לא עלה במשקל לחייב בתוספת. המלצתי לה על הבי פולן ולאחר יומיים בלבד הרגישה שיפור עצום. גם בחלב וחיזוק אנרגטי."

"גם אני נטלתי את הפולן ולאחר יומיים היה ממש גודש של חלב, הייתי צריכה להוריד מינון, בתור מניקה סדרתית אני יכולה להעיד שהפולן הוא המוצר הכי יעיל להגברת חלב וגם מרוויחים ממנו את החיוניות והאנרגיה שהוא נותן.ממליצה בחום לאחר לידות במיוחד!"

"מנסיון אישי שלי…. (הפולן של פוראוור) הציל לי את ההנקה. ממש הגביר כמויות חלב ב"ה"

 

 

קרא עוד

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן