fbpx

שיעולים, נשימה, כאבי גרון – סיפורי הצלחה של מוצרי פוראוור אלוורה

מריחת אלוורה או אלו-היט יכולה להקל על שיעולים, קשיי נשימה ועוד. הנה כמה סיפורי הצלחה שקיבלנו.

כל הסיפורים מועתקים מילה במילה מתוך סיפורים שנשלחו למשווקים השונים של פוראוור. אין אנו אחראים לתוכן הסיפורים או לאמינותם (אם כי אנחנו באופן אישי כן נותנים במספרי הסיפורים אמון), וכמובן שאין לראות בסיפורים המלצה רפואית מכל סוג שהוא או הבטחה להצלחה וכד'. כמו בכל דבר מהטבע – זה בלי הבטחות…

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ איתנו כאן בוואטסאפ או בטלפון לפני רכישה.


 

"רני שלי (בת 9) משווקת לכולם את האלוהיט.
מציל אותה בשיעולים😇"

"היי, אני משווקת חדשה
בינתיים בעלי הלקוח הראשון שלי 😊 הוא מפסוט מהאלו פירסט לגרון זה ממש מאלחש לו והוא סובל לעיתים קרובות מכאב בגרון. ואנחנו משתמשים במשחת שיניים. נראה שזה עוזר לו לאפטות."

"חייבת לשתף ! יש לי סיפור מעגל חוזר אישי על פוראוור:
בתחילת השנה התחלתי ללמד חברה שיעורי פסנתר. עקב היותי סובלת בצורה כרונית משיעולים בלתי פוסקים כל מעבר עונה היא שמעה את השיעולים והציעה לי להשתמש במשחה של אלוורה… שהיא עצמה משתמשת בה כשמשתעלת כך- לה יש אלרגיה, והיא קונה אותה מחברה שלה, לאחר שראיתי שהיא כל כך מאמינה במוצר השתכנעתי גם אני לנסות, לאחר כמה ימים ניסיתי להשיג את המשחה מהחברה ולא הסתדר לי. המשכתי כרגיל בחיי בלי המשחה.
לפני שבועיים בערך לינויה מציעה לי את פוראוור ונכנסתי כמשווקת, לאחר שראיתי את המוצרים וביניהם את האלוהיט עדין לא קישרתי למשחת אלוורה שחברה לי דיברה עליה… עכשיו החלו אצלי השיעולים המציקים והחלטתי לנסות את האלוהיט, מיד כשהגשתי את השפעת המשחה נזכרתי במשחה שחברתי המליצה עליה וקישרתי- התקשרתי אליה לברר אם מדובר בפוראוור והיא אמרה שכן! והתחילה להמליץ לי על הרבה מהמוצרים שלהם שהיא משתמשת…😉 שיתפתי אותה שעכשיו אני עצמי משווקת בפורוואר והיא ממש שמחה בשבילי והתעניינה גם.
אז זהו אני ממש שמחה וזה ״סיפתח״ לשבוע טוב😀"

"אני השתמשתי [=אלוהיט] עם הבן שלי כשהיה בן 9 חודשים ותוך יומיים בערך הוא הפסיק להשתעל, כשבד"כ היה סוחב שיעול כמה שבועות"

"אני השתמשתי [=אלוהיט] על התינוקת שלי בת שנה וחודשיים וייבש לה ביעילות נזלת ותוך יום יומיים גם השיעול נגמר. מהלתי בשמן זית. ממש מעט מהאלוהיט , כמו אפון קטן וכמה טיפות שמן זית ומרחתי על החזה והגב העליון שלה"

"לחברה של הבן שלי (בן 10 חודשים) היה צינון רציני, הוא היה מחובר לאינהלציה, היא מרחה לו אלו היט מעורבב עם שמן זית כמה פעמים ביום ואחרי יומיים הוא כבר לא היה צריך אינהלציה".

"אני בשנה שעברה השתמשתי בלי סוף באנהלציות ל2 הקטנים שלי, (האלו היט לא היה במלאי) והשנה ב"ה לא הייתי צריכה להוריד את האינהלציה מהמדף.. בעז"ה שימשיך ככה 🙏"

"חברה שהיתה ממש חולה מקוררת ומשתעלת.
לקחה ממני אלוהיט וביפרופוליס.
ולגבי הבחילות הנוראיות של תחילת הריון נתת לה משקה אפרסק בכוס מהמשקה הפתוח שלנו.
וזה הקל!!
פשוט תענוג לעזור לשמח להקל!
אל תתבלבלו ממי שמעקם לכם אף.
תחזיקו חזק רק בטוב וככה תתקדמו.😍🎯"

"סיפור טרי.הבת שלי בת שנתיים משתעלת כבר כמה חודשים.לפעמים יותר לפעמים פחות ולא התייחסתי לזה🤦‍♀
לאחרונה החמיר עד שהיתה מתעוררת מתוך שינה עם שיעול מפחיד ממש.
בעצת הודיה נתתי לה משקה כל בוקר, בי פרופוליס (חצי כדור …זה מה שהצלחתי "להחביא" בתוך האוכל) ומרחתי לה אלוהיט מהול בשמן לפני השינה.
עברו 5 ימים ואין שיעול!!! מדהים!! אפילו אני מתקשה להאמין.ממש מרגיש כמו נס!😁"

"האלו היא הציל את מתניה-יהודה בגלל שהוא קטן מהר מאוד הצינון נהפך לשיעול ועם המישחה תוך פחות מיומיים זה הסתדר במקום שבוע…מרחתי כמה פעמים במהלך הלילה כשהוא התעורר וזה היה נראה שזה מקל עליו והוא חזר לישון. ..ב"ה תודה♥"

"ואם כבר, שנים שאני סובלת מסינוסטיס. שבוע שעבר התחיל לי, מרחתי כמה ימים את הmsm של פוראוור ועבר! מצאתי פתרון סופסוף לעבור את זה בלי אנטיביוטיקה"

"עוד סיפור טרי.
אישה בת 80 פלוס עם שיעול שלא הצליחה להיפטר ממנו שבועות רבים. משתעלת ומשתעלת. המלצתי על שום וקורנית בכמות גדולה, ותוך יומיים שיפור ענק בקושי משתעלת"

"ביפרופוליס, כל פעם מפתיע אותי מחדש משבוע שעבר היה לי שיעולים מאוד רצינים אתמול והיום ביפרופוליס כשישה ביום היום השיעולים פחתו מאוד"

 

 

 

 

קרא עוד

חשוב: אין לראות במאמרים ובמוצרים באתר ייעוץ רפואי או תחליף לטיפול תרופתי או אחר! במקרים של בעיות רפואיות ספציפיות יש להיוועץ ברופא. המאמרים והמוצרים הם מעולים, אך נועדו לחיזוק כללי ואינם תחליף להמלצות הרופא או לתרופות כלשהן. רק בריאות!

דילוג לתוכן